TAHULL FORT, JUAN ANTONIO

Categoria: LECTOR/A
Perfil acadèmic: Doctorat
Departament: PSICOLOGIA, SOCIOLOGIA I TREBALL SOCIAL
Adreça electrònica: joan.tahull@udl.cat

Docència

Ensenyament Curs Assignatura
MU en Formació del Professorat de Secundària i Batx., FP i Idiomes - UdL 1 SOCIETAT, FAMÍLIA I EDUCACIÓ
MU en Formació del Professorat de Secundària i Batx., FP i Idiomes - UdL 1 TREBALL DE FI DE MÀSTER. ESPECIALITAT EDUCACIÓ FÍSICA
Grau en Educació Social - UdL 2 MÈTODES I TÈCNIQUES D'INVESTIGACIÓ QUALITATIVA
Grau en Educació Primària - UdL 4 TREBALL DE FI DE GRAU
Doble titulació: Grau en Educació Primària i Grau en CAFE 5 TREBALL DE FI DE GRAU
Doble titulació: Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària 5 TREBALL DE FI DE GRAU

Recerca

Grup de recerca: GESEC: Grup d'Estudis Societat, Salut, Educació i Cultura de les Cures
Projectes de recerca Data inici Data fi Investigadors principals
Profiguración: relaciones intergeneracionales y superación del edadismo a través de la narrativa 01/09/2022 31/08/2025 JOSE FIDEL MOLINA LUQUE, MARICEL ORÓ PIQUERAS
Model de formació inicial inter i transdisciplinar del professorat de secundària partint de situacions d¿aprenentatge que permet desenvolupar projectes transversals, competencials i inclusius en relac 14/11/2023 31/03/2025 GLORIA JOVÉ MONCLÚS
Educació cívica a les aules interculturals: anàlisi de les representacions i idees socials de l'alumnat i propostes d'acció educativa 21/01/2013 20/01/2016 JOAQUIM PRATS CUEVAS
Tesis Any Direcció
L'Autoritat a l'Educació: entre la modernitat i la postmodernitat. Anàlisi Sociològica del concepte d'Autoritat al sistema educatiu català. Estudi comparatiu del model educatiu franquista i l'actual ( 2012 Dr. Fidel Molina Luque
Publicacions Any Autors Tipus
¿Están satisfechos los alumnos españoles con su vida? Estudio comparativo con adolescentes de diferentes países 2024 Tahull, Joan Article d'investigació
¿Por qué los alumnos españoles fracasan en la educación obligatoria? Un análisis desde la perspectiva del profesorado 2024 Tahull, Joan Article d'investigació
Arte y transformación social en espacios rurales: el caso del festival gargar de penelles (Lleida) 2024 Tahull, Joan Article d'investigació
Los adolescentes frente a las tecnologías digitales. ¿Es posible la espiritualidad, la reflexión y la pausa en una sociedad que cada día va más deprisa? 2024 Tahull, Joan Article d'investigació
La irrupción de las mascotas en los hogares ¿Por qué las familias tienen animales domésticos? 2024 Tahull Fort, Joan Article d'investigació
Resultados educativos de los alumnos catalanes después del Covid-19. 2023 Tahull, Joan; Molina, Fidel. Article d'investigació
Centenarios. Entre la plenitud i la fragilidad existencial. 2022 Tahull, Joan Article d'investigació
¿La jornada intensiva en los centros educativos produce situaciones de desigualdad socioeducativa entre los alumnos? 2022 Tahull, Joan; Montero, Iolanda Article d'investigació
Correr para ser feliz. Buscando experiencias espirituales 2022 Tahull, Joan Article d'investigació
La transformación de las familias. La irrupción del hijo único 2022 Tahull, Joan; Montero, Iolanda Article d'investigació
¿Los padres educan a sus hijos y los abuelos malcrían a sus nietos? 2022 Tahull Fort, Joan; Montero Plaza, Iolanda Article d'investigació
¿Cómo los adolescentes de Castro Urdiales (Cantabria) aprenden a ser adultos? 2022 Tahull, Joan Article d'investigació
¿Jóvenes y adultos buscando el sentido de la vida? El deficiente proceso de emancipación hacia la madurez. 2022 Tahull, Joan Article d'investigació
¿Qué ocurre cuando las escuelas están vacías? Los niños durante el confinamiento 2022 Tahull Fort, Joan Article d'investigació
'Salir al fresco' en Vallfogona de Balaguer (Lleida). ¿Por qué los vecinos salen a las calles las noches de verano? 2022 Tahull Fort, Joan Article d'investigació
El acoso escolar en España. ¿Y si la solución fuese integrar la compasión en los centros educativos? 2022 Tahull, Joan Article d'investigació
¿Qué incidencia tiene el contexto social, económico y cultural de las familias en los resultados académicos de sus hijos? 2021 Tahull, Joan; Montero, Iolanda Article d'investigació
¿Cómo han vivido los jóvenes durante la pandemia del Covid-19? Malestares de una vida confinada 2021 Tahull Fort, Joan Article d'investigació
¿Cómo han vivido los adultos mayores la pandemia del Covid-19? 2021 Tahull Fort, Joan Article d'investigació
Limitaciones de la orientación educativa hacia el bachillerato y la universidad. ¿Y si la solución fuese la formación profesional? 2021 Tahull Fort, Joan;Montero Plaza, Iolanda; Vernet Saureu, Carles Article docent
Canviar el pati per transformar l'educació. El cas de l'escola Salvador Espriu de Vallfogona de Balaguer 2021 Montero, Iolanda; Tahull, Joan; Berga, Èric Article d'investigació
¿Emprender es la solución al desempleo en España? Riesgos y limitaciones 2019 Tahull Fort, Joan Article d'investigació
Voces del franquismo: La oscuridad de la razón 2019 Tahull, Joan; Montero, Iolanda Llibre docent
El Mercat de Tecnologia de Lleida, més enllà d'una jornada. Aprenentatge científic i tecnològic per als alumnes d'ESO, batxillerat i cicles formatius durant el curs escolar 2019 Joan Tahull Fort; Fernando Guirado Fernández; Meritxell Morera Todrà; Francesc Alamon Queralt Article d'investigació
Mirando al cielo. El ritual de la plantada y tala del chopo en las fiestas mayores de Vallfogona de Balaguer (Lleida). 2019 Tahull Fort, Joan; Montero Plaza, Iolanda; Plens Giral, Mercè Article d'investigació
Sociedad, familia y escuela en la Postmodernidad. Interacciones turbulentas, relativismo y anomia 2018 Joan Tahull, Iolanda Montero Article d'investigació
Reflexiones sobre la escuela rural. Un modelo educativo de éxito 2018 Tahull Fort, Joan; Montero Plaza, Iolanda Article d'investigació
BOQUERA MARGALEF, Montserrat, 2006, 'Lo riu és vida': percepcions antropològiques de l'Ebre català, Tarragona, Tesis doctoral presentada en la Universitat Rovira i Virgili, 391 págs. ISBN. 978- 84-691 2018 Tahull Fort, Joan Ressenya
Malestar familiar. Tiene incidencia la pobreza infantil y juvenil en los resultados académicos? 2017 Tahull Fort, J.; Molina-Luque, F.; Montero Plaza, I. Article d'investigació
Hacia la violencia 0 desde los 0 años: prevención de conflictos, educación y bienestar. 2017 Paquita Sanvicén-Torné, Beatriz Leon-Ramirez, Joan Tahull Fort Article en llibre
Modernidad, educación y género. El proyecto inacabado 2017 Tahull Fort, Joan Article d'investigació
El fenómeno social del clientelismo en España 2017 Tahull Fort, Joan Article d'investigació
La compleja transición de los adolescentes hacia la vida adulta 2016 Tahull Fort, Joan Article d'investigació
Posmodernidad. Elementos sociales vinculados con los jóvenes 2016 Tahull, J., Molina-Luque, F., Montero, I. Article d'investigació
Perspectives de l'autoritat del professorat a l'educació actual. Com veuen l'escola els seus protagonistes? 2016 Joan Tahull Fort; Fidel Molina Luque; Iolanda Montero Plaza Llibre docent
Segle XIX. Esperances i fracasos de la Modernitat a l'educació. Situació d'Espanya 2016 Tahull, J.; Montero, I.; Molina, F. Article d'investigació
Dificultades para implementar los Castells en los centros educativos de Valls (Tarragona). 2014 Tahull, Joan; Torrijos, Marc. Article d'investigació
Malestar en la escuela. Conflictos entre profesores. 2014 Tahull Fort, Joan; Montero Plaza, Yolanda Article d'investigació
Reflexionando sobre el concepto de autoridad 2013 Tahull Fort, Joan; Montero Plaza, Iolanda Article d'investigació
Fundamentos de la posmodernidad. Limitaciones de la educacion 2013 Tahull Fort, Joan; Montero Plaza, Iolanda Article d'investigació
El professorat, l'exercici professional i la pràctica docent 2012 Molina, F.; Tahull, J. Capítol de llibre docent
El professorat, l'exercici professional i la pràctica docent. fer de professor a l'educació secundària. 2012 Fidel Molina i Luque Joan Tahull i Fort Capítol de llibre docent